Kom kennismaken

De Tovercirkel

Bent u op zoek naar een fijne, positieve en goede basisschool voor uw zoon of dochter? Dan nodigen we u van harte uit voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding op De Tovercirkel. Want de echte sfeer op school kunt u pas ervaren als u er samen met uw kind rondloopt. We vertellen u dan graag nog meer over onze fijne school en kunnen al uw vragen beantwoorden. U kunt dan zelf zien en beleven hoe wij met elkaar omgaan op De Tovercirkel en hoe de kinderen hier spelen, leren en opgroeien. Heeft u een goede indruk gekregen, dan ontvangt u van ons een inschrijfformulier voor uw kind.

Voor het maken van een afspraak kunt u mailen naar dedirectie@de-tovercirkel.nl of bellen naar Mariska Koelewijn, 023 562 43 53.